CLUJ-NAPOCA. Centre de informare turistică și chioșcuri de 150.000 de euro, nefolosite sau în paragină

Data publicării:
toneata

Încercarea de a resuscita centrul unuia dintre cele mai frumoase oraşe din Transilvania se dovedeşte un eşec. Jumătate dintre construcţiile ce dădeau farmec locului stau cu lăcatul pe uşă.

Într-unul chioşcuri a funcţionat pentru puţin timp o mică brutărie. De doi ani, însă, spaţiul stă nefolosit deşi au fost organizate cinci licitaţii pentru reînchirierea chioşcului comercianţii nu au fost interesaţi să îşi deschisă aici o afacere.

Poate şi pentru că primăria cere o chirie destul de mare pentru Cluj-Napoca: 6.000 de lei pe lună. Tonetele părăsite îi intrigă pe localnici.

Nu ştiu de ce le-au mai făcut, măcar să facă comerţ cu ele”, spune un localnic.

Nici chioşcurile de informare turistică nu s-au dovedit o investiţie de succes. Au funcţionat doar câteva luni, după care softul a cedat, iar de patru ani nu a găsit nimeni soluţia. Anul trecut, cei 300.000 de vizitatori care au trecut pe la Cluj-Napoca au apelat la bunăvoinţa localnicilor ca să descopere oraşul. Aparatele care au costat 60.000 de euro sunt ţinta vandalilor acum.

„Acelea sunt catastrofă. Trebuie luate jos şi puse acolo două trei-bănci, că sunt mai bune”, spune un localnic.

Primăria Cluj-Napoca urmează să le ridice de pe domeniul public cea mai mare parte fiind vandalizate şi se caută o soluţie pentru ca acestea să fie recondiţionate”, declară Mirela Ogruţan, reprezentantul primăriei.

În locul lor, primăria vrea să aşeze alte chioşcuri, pe care să le transforme în florării. Nota de plată: 100.000 de euro.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri