Ministerul Transporturilor vrea să facă mai multă reclamă pentru privatizarea CFR Marfă şi va avea nevoie de mai mulţi bani. Asta chiar dacă până acum au fost cheltuiţi doar 20 la sută dintre cei 50 de mii de lei alocaţi iniţial.
Explicaţia creşterii cu 2,5 milioane de lei a cheltuielilor este că ministerul vrea să facă reclamă la TV, în presa scrisă, dar şi în mediul online, atât în România cât şi în străinătate. Asta înseamnă, desigu,r costuri mult mai mari.
Pe lângă banii de promovare, ministerul vrea să crească şi fondul pentru plata celor ce se ocupă de privatizare. Este vorba de o majorare cu 85 de mii de lei. Totuși, bugetul total al ministerului pentru activitatea de privatizare în acest an rămâne acelaşi, de 341 de milioane de lei.
Pentru a acoperi necesarul însă, se vor tăia bani din alte părţi. Termenul de privatizare a CFR Marfă este luna iunie a acestui an.