Şoseaua rapidă dintre Arad şi Timişoara, trebuia finalizată încă de anul trecut. În decembrie 2011, tronsonul nu a fost inaugurat, ci doar s-a deschis circulației, cu restricții de viteză (maximum 100 de km/oră), cu deplasare pe o singură bandă în ambele sensuri de mers și cu muncitori care păreau parte din peisaj.
Probleme au fost încă de la început: deplasări de poduri, crăpături și gropi. Tocmai de aceea, ultimele lucrări au presupus decopertarea și reasfaltarea completă a autostrăzii. Totul trebuie să fie gata astăzi.
În ultimele zile, muncitorii au lucrat într-o atmosferă extrem de tensionată, iar nervii unui reprezentant al firmei de construcții au cedat vineri, când a agresat o echipă de la Digi24.
Dacă lucrările nu se încheie astăzi, constructorul riscă penalități de un procent pe zi din valoarea totală a contractului.
În plus, dacă statul român nu reușește să recepționeze lucrările, va pierde banii europeni din acest contract, adică jumătate din cele 135 de milioane de euro – valoarea totală a lucrărilor.