Teoretic, sectorul Nădlac-Arad ar trebui şi el dat în folosinţă tot în decembrie, aşa că pentru prima oară cele două oraşe mari vor fi legate prin autostradă de vestul Europei.
Lucrările la autostrada construită de unguri au început în aprilie 2013 și are termen de finalizare în septembrie 2014. Ultimele vești venite din Ungaria spun că aceasta va fi gata în decembrie, deci cu o întârziere de trei luni.
În ceea ce privește lucrările de cealaltă parte a frontierei, în România, este greu de crezut că se poate circula pe această autostradă până la finalul anului. Împărțită în două loturi, autostrada Nădlac-Arad are în acest moment constructor doar pentru unul dintre aceste loturi, cel apropiat de graniță, lung de 22,2 kilometri. Acesta a fost licitat de curând și adjudecat de către un consorțiu de firme, una din Italia și cealaltă din Germania. Acest tronson este realizat în proporție sub 30 la sută.
Celălalt tronson, dintre Pecica și Arad, este realizat în proporție de peste 80 la sută, însă statul încă nu a organizat o licitație pentru ca acest tronson să fie preluat de un constructor.