De la cutii cu caviar la berea festivă, companiile încearcă să atragă fanii regali cu produse ce marchează încoronarea Regelui Charles

Data publicării:
Coronation Day Themed Window Displays, Maidenhead, Berkshire, UK - 01 May 2023
Regele Charles va fi încoronat sâmbăta viitoare la Westminster Abbey din Londra, urmând o tradiţie care datează de aproximativ 1.000 de ani. Foto: Profimedia Images

De la cutii cu caviar la berea festivă, companiile încearcă să atragă fanii regali cu o serie de produse care marchează încoronarea noului monarh al Marii Britanii, transmite Reuters. 

Căni, farfurii, prosoape pentru ceai, magneţi, perne şi ursuleţi de pluş sunt produse de bază pentru ocaziile regale, iar acestea umplu deja ferestrele magazinelor, pentru a marca încoronarea Regelui Charles al III-lea, pe 6 mai. 

Dar unii comercianţi cu amănuntul speră că şi mai multe produse de nişă vor atrage atenţia consumatorilor. În Windsor, aflat la periferia Londrei, unde se află reşedinţa regală Castelul Windsor, Windsor & Eton Brewery a creat o nouă bere, Return of the King, preparată la faţa locului din ingrediente organice, scrie News.ro

Numele în sine a venit din conştientizarea faptului că în ultima mie de ani... probabil am avut regi aproximativ 850 de ani. Dar... în cea mai mare parte a vieţii oamenilor din această ţară, am avut o regină, ", a declarat directorul de marketing Bob Morrison pentru Reuters, într-o vizită la fabrica de bere. 

”Aşa că am vrut să mafcăm faptul că revenirea unui rege este un eveniment”. Marca de jucării Matchbox vinde modele la comandă, la scară 1:64, ale caleştii de aur, un element fix în încoronările regale, în timp ce jocul de cărţi Top Trumps are o nouă versiune ”Kings & Queens”. 

Citește și: Cinci lucruri mai puţin ştiute despre Regele Charles al III-lea al Marii Britanii

Alţii vând versiuni pentru încoronare ale jocurilor dă pachetul, bingo şi şarade. Producătorul de biscuiţi McVitie’s are o cutie în ediţie limitată care aduce un omagiu dragostei pentru natură a lui Charles şi a soţiei sale Camilla, precum şi hobby-ului monarhului pentru pictura în acuarelă, în timp ce numeroase mărci şi supermarketuri comercializează ceaiuri sau vinuri spumante. 

Caviar House & Prunier are o cutie în ediţie limitată împodobită cu Union Jack şi cuvintele ”His Majesty's Caviar”, în timp ce Premier Foods are ambalaje de sărbătoare pentru produse, inclusiv granule Bisto şi cremă Ambrosia.

Supermarketurile au pagini online dedicate pentru produse şi decoraţiuni pentru petrecerile de încoronare şi există cerere. John Lewis Partnership, proprietarul lanţului de magazine şi supermarketuri Waitrose, a declarat săptămâna trecută că a avut loc o creştere de peste 262% a căutărilor de produse pentru încoronare pe site-ul său, faţă de săptămâna precedentă. 

Retailerul pe bază de catalog Argos spune că o anumită piesă se descurcă bine printre cumpărători - un decupaj din carton cu imaginea lui Charles. 

”Selecţia noastră de decupaje din carton a familiei regale a fost întotdeauna favorita clienţilor noştri, regele Charles dovedindu-se a fi un vânzător de top. Nici (personajul „Frozen”) regina Elsa nu poate concura în perioada premergătoare sărbătorilor”, a spus un purtător de cuvânt al Argos.

Citește și: Noi detalii despre încoronarea Regelui Charles al III-lea. Cultele necreştine şi limbile Regatului Unit, integrate în ceremonie

Editor : M.D.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri