Brașovul va fi promovat, în perioada următoare, pe BBC. Un spot de 30 de secunde, realizat de documentaristul Charlie Ottley va rula, timp de două săptămăni, pe postul britanic de televiziune. Campania, realizată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, urmărește să promoveze frumusețile României peste hotare și să crească, implicit, numărul de turiști străini care ne vor vizita țara.
Videoclipul realizat de documentaristul britanic Charlie Ottley prezintă, în 30 de secunde, Brașovul ca destinație ideală pentru "o iarnă perfectă".
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
"Brașov, poarta spre Transilvania și un paradis de iarnă legănat de vârfurile Carpaților acoperiți cu zăpadă, care așteaptă să fie cucerite. Explorați un oraș vechi, plin de istorie și cultură, unde după schi aveți parte de un festival al luminii, muzicii și bucătăriei gourmet. Brașov, evadează spre o iarnă perfectă", se precizează în spotul video.
De altfel, promovarea Brașovului este doar o parte din ampla campanie inițiată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în această toamnă, cu difuzarea a 8 videoclipuri tematice despre România pe canalul britanic de televiziune.
Demersul "are ca scop amplificarea vizibilităţii şi creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică în Europa, cu un accent special pe Marea Britanie. Este vizată, astfel, creşterea numărului de turişti, atât britanici, cât şi din întreaga Europă, precum şi din ţările unde canalul britanic de televiziune BBC este difuzat", se arată într-un comunicat de presă dat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în luna octombrie.
Editor : Izabela Zaharia