Președintele României a obosit de multă vreme să mai repete sloganul cu care a câștigat alegerile, pentru că bătălia cu lucrul bine făcut a fost pierdută, iar dacă vrem dezvoltare trebuie să repornim bătălia, susține Adrian Vasilescu, consilier de strategie la Banca Națională a României.
"Cantitativ am început să rezolvăm lucrurile și avem creșterea asta de mare viteză, dar calitativ vedeți că și președintele României a obosit de multă vreme să mai repete sloganul cu care a câștigat alegerile, respectiv "România lucrului bine făcut". L-ați mai auzit folosind această expresie? Nu, pentru că am pierdut bătălia pentru lucrul bine făcut. Dacă vrem dezvoltare, trebuie să repornim bătălia pentru lucrul bine făcut", a spus Vasilescu, citat la Agerpres.
Acesta a precizat că în ultimele două luni au avut loc dezbateri juridice mai multe și mai de calitate decât în ultimii 26 de ani.
"În 2017 s-a întâmplat un fenomen. Dacă urmărim dezbaterile pe teme juridice care au avut loc în România în aceste două luni, ianuarie și februarie, cantitatea și calitatea lor, o să vedem că toate dezbaterile juridice din ultimii 26 de ani sunt de departe surclasate de cantitatea de dezbateri juridice și de calitatea celor din ultimele două luni. Anul acesta am început o bătălie și oamenii din stradă, chiar dacă ei nu știau despre ce este vorba, nu aveau o bună reprezentare a legislației din România, totuși faptul că au cerut, până la urmă au apărut juriștii și au vorbit", a mai arătat oficialul BNR.