Domnul Ştefănescu merge la hipermarket. Nu ştie că magazinul foloseşte câteva trucuri ca să-l determine să cheltuiască mai mult.
Coşul de cumpărături este mare, ceea ce îl face pe domnul Ştefănescu să ia şi ce nu avea în plan, doar ca să-l vadă mai plin.
Produsele de bază sunt amplasate cât mai în spatele magazinului. Omul va avea de mers mult până acolo şi este tentat să cumpere şi alte lucruri până ajunge la ele.
Cu siguranţă, dacă va trece pe lângă zona de produse calde, mirosul îmbietor îl va face să se oprească şi acolo, chiar dacă nu plănuia asta. Apoi, marfa mai ieftină este pusă pe rafturile de jos, sub nivelul ochilor, aşa că primul produs pe care domnul Ştefănescu îl vede este cel scump.
Atunci când stă la rând la casă, este tentat să ia câte un mărunţiş din multele cutii pe care magazinul le pune lângă banda de aşezat produse.
Acum, că domnul Ştefănescu a aflat de aceste trucuri, ştie cum să lase cât mai puţini bani la cumpărături.