Nenad Mandic s-a despărțit de BC SCM Timișoara

Te-ar putea interesa și:
2017 a început cu mișcări de trupe surprinzătoare la prim-divizionara de baschet masculin BC SCM Timișoara. Antrenorul Nenad Mandic s-a despărțit de formația bănățeană, în ziua reunirii lotului, după ce în prealabil staff-ul administrativ al clubului a decis renunțarea la serviciile jucătorului Nikola Otasevic și a preparatorului fizic Branko Karalejic.
„El a venit decis să demisioneze, discuția a fost una foarte scurtă. A fost decizia lui, noi nu puteam să întoarcem hotărârile legate de Karalejic și Otaseciv - decizii luate în data de 29, l-am înștiințat și el a decis să demisioneze”, susține Ilie Trițoiu, managerul general al BC SCM Timișoara.
„Într-adevăr, pentru mine a fost o decizie surprinzătoare, mai ales că ne aflăm pe un drum bun, credeam că rămâne aceeași formulă, dar se mai întâmplă și chestii de acest gen”, a spus și Octavian Popa Calotă.
Înlocuitorul lui Mandic este Cristian Bota. Acesta a mai pregătit formația timișoreană și în sezonul trecut, imediat după demisia lui Dragan Petricevic, într-un trio alături de Nenad Markovic și Radenko Toroman.
„Și pentru mine a fost o decizie surprinzătoare, am crezut că Mandic va continua treaba bună pe care a făcut-o până acum. Sper că vom rămâne în grafic cu obiectivul echipei”, a recunoscut și Cristian Bota, noul „principal” al timișorenilor.
Nenad Mandic a preluat funcția de antrenor principal la BCT în ianuarie 2016 și a avut o contribuție esențială la salvarea de la retrogradare a formației alb-violete, în stagiunea precedentă. Mandic a lăsat echipa în grafic în ceea ce privește obiectivele trasate pentru actualul sezon. BC Timișoara ocupă momentan locul 7 în Liga Națională și e calificată la turneul Final 8 al Cupei României.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.