Tronsonul de autostradă Nădlac - Arad: din rău în mai rău!
Data publicării:
Reprezentanţii companiei naţionale de autostrăzi şi drumuri nationale spun că motivul rezilierii contractului ţine de intrarea în faliment a firmei Alpine Bau. Iar în aceste condiţii, contractul nu mai putea fi derulat. În perioada imediat următoare, CNADNR va va demara o nouă licitaţie pentru continuarea lucrărilor.
Tronsonul are o lungime de 16,7 kilometri şi un cost de 96 de milioane de euro, fiind finalizat la începutul lunii iulie în proporţie de aproape 85%.
Firma Alpine Bau, cu care CNADNR încheiase contractul de construcţie a autostrăzii Nădlac-Arad, şi-a cerut intrarea în insolvenţă la jumătatea lunii trecute, după ce si firma mamă a făcut acelaşi lucru la finalul lunii iunie.
Acesta este al doilea tronson vizat de o reziliere pe autostrada Nădlac-Arad, după ce anul trecut CNADNR a decis să încheie contractul cu firma românească Romstrade. Lotul Nădlac-Arad, de 38 de km, ar fi trebuit să fie gata în aprilie anul acesta.