„A trecut mai puțin de un an de când cel mai mare proiect de infrastructură din Timișoara a fost finalizat, iar în pereții subpasajului Michelangelo au apărut deja primele crăpături” - Vlad Ungar, reporter Digi24 Timișoara.
Fără să fie experţi în domeniu, şoferii spun că se aşteptau la acest gen de probleme.
„Se știa cu izvorul de sub. [Ce anume?] Izvorul termal, e normal că îi plin de apă acolo și normal că se surpă”, spune un șofer.
„Sunt riscuri mari, nici nu știu cum l-au făcut aici”, adaugă un altul.
„Aiurea cum să ți se pară că e nou, Robu s-a lăudat că e cel mai super (...), trăim în România, la noi peste tot sunt crăpături sau defecte”, este de părere un alt șofer.
Edilul spune însă că situaţia nu este atât de gravă precum pare.
„Lucrarea este în garanție, încă o dată nu e cazul, aceste fisuri sunt doar în mortar, producându-se și vibrații, trecând mașini acolo”, precizează Nicolae Robu, primarul Timișoarei.
Lucrările la subpasajul Michelangelo a început în anul 2013 și s-a încheiat anul acesta în luna mai. Proiectul a costat 52 de milioane de lei, dintre care 33 de milioane de lei au fost bani europeni.