Tapițerie, roți și mai ales tabla. Toate se pot recondiționa dacă ai muncitori pricepuți și, e drept, câteva materiale inteligente. Cum este noua folie protectoare care a îmbrăcat acest tramvai produs în 1969 dar care acum arată ca nou. Garnitura va circula pe străzile Aradului în mai puțin de o săptămână.
Reabilitarea ultimului tramvai s-a realizat în colaborare cu o firmă din Italia care a vrut cu această ocazie să promoveze pe piața românească o folie specială care îmbracă toate garniturile de metrou din Paris.
Podeaua, şi ea refăcută, este de fapt o rășină specială, mai ieftină și mai rezistentă decât covoarele de cauciuc folosite până acum. Şi tapițeria a fost recondiţionată în atelierul propriu al companiei de transport. În total, costurile ajung undeva la 25.000 de euro. Cât de rentabilă este o astfel de reabilitare în comparație cu un tramvai nou?
Ultimul tramvai nou ce a circulat pe străzile din Arad a fost produs la Timișoara la mijlocul anilor 80 dar a fost retras de pe şine. Din 1996, Aradul a adus peste 200 de tramvaie scoase din uz din Germania pe care Compania de Transport le-a recondiționat și pe care în mare parte le folosește și astăzi.