Peste 50 de şantiere deschise în Timișoara, circulaţie îngreunată

Data publicării:
trafic A

Cel mai mare șantier este, de departe, cel din zona Michelangelo, cea mai circulată de altfel din oraş. În același timp, însă, alte câteva zeci de intersecții, poduri sau străzi din oraş se reabilitează.

Şoferii spun că numărul de șantiere este mult prea mare, dar recunosc că după ce lucrările vor fi finalizate, circulația se va desfășura mai ușor: ”Este aberant! Nu se poate aşa ceva, într-un oras de 350 000 de locuitori, nu se face aşa ceva”, ”De obicei, coada e pana in Balcescu, deci e... Nu cred ca numarul lor contează, ar trebui să se facă mai cu cap”, ”Dacă acum au reușit să primească banii, este bine să le faca. Numai să nu îi prindă iarna, să distrugă ce au făcut”.

În zonele centrale, mai ales, echipele de muncitori lucrează numai noaptea. Uneori însă, nici acest lucru nu ajută. Chiar dacă în zona Spitalului Municipal, lucrările de refacere a asfaltului sunt sistate în timpul orelor de vârf, nici acest lucru nu duce la fluidizarea traficului, dupa ce, în oraș, alte 50 de șantiere sunt în lucru.

Explicația primăriei: infrastructura este învechită. Nicolae Robu, primarul Timișoarei, explică: ”Pe de-o parte, orașul nostru e mult rămas în urmă în ceea ce privește infrastructura urbană și are nevoie urgentă de modernizare, pe de alta parte, avem proiecte finanțabile prin fonduri europene, avem contracte deja semnate și ar fi păcat să irosim aceste oportunități”.

Toate cele peste 50 de şantiere deschise la ora actuală în Timişoara ar trebui să fie închise până la căderea zăpezii.

CITEȘTE ȘI Traficul matinal, coşmarul şoferilor din capitala Banatului și Trafic aglomerat? Primarul Timișoarei cere măsuri împotriva ”celor care fură o bandă de circulație!” 

reporter: Adina Iriza
operator: Mihai Pop
editor web: Călin Țenche

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri