Condamnați să nu aibă lift în Primăria Timișoara

Data publicării:
lift 2



Pentru renovarea sediul Direcției Fiscale a Primăriei Timișoara s-au investit 3 milioane de lei din bugetul local. O sumă importantă a fost alocată unui lift care să ușureze viața bugetarilor și contribuabililor. Trei angajați ai primăriei au semnat în urmă cu patru ani că liftul a fost montat și e funcțional, însă în realitate, casa liftului a fost acoperită cu scânduri. Ilegalitatea a fost descoperită în urmă cu două luni de Curtea de Conturi, iar săptămâna aceasta a apărut și liftul, dar nu cel prevăzut în contract.

Încăperea din mansarda clădirii, unde trebuiau montate motoarele liftului, a fost transformată în birou, iar angajații nu pot fi mutați din lipsă de spațiu. Ca atare,în locul unui lift cu motoare a fost adus unul hidraulic, mai lent și mai mic, dar nici acesta nu funcționează, pentru că lipsește autorizația ISCIR.

Inițial, în clădire trebuiau montat un lift cu motor, dar încăperea din mansarda clădirii, unde trebuiau montate motoarele liftului, a fost transformată în birou. Ca atare, s-a ales un un lift hidraulic, care e mai lent. Iar echipa Digi24 a făcut prima călătorie.

Traian Stoia, viceprimarul Timișoarei, spune: "Noi asteptam din partea organelor sa faca lumina in acest caz si sa faca deciziile corecte. cei care sunt vinovati sa ne despagubeasca. pe noi nu ne intereseaza pedeapsa coercitiva de libertate ci recuperarea prejudiciului". Prejudiciul creat de absenţa liftului timp de patru ani se ridică la 150.000 de euro.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri