De la barul mult mai jos decât cel din majoritatea localurilor, Vlad îi invită pe timişoreni la cafea, derivate din cafea şi ceaiuri aduse din Marea Britanie.
În pariul pe care l-a pus împreună cu asociaţiii săi au fost investiţi aproape 10.000 de euro, plus echipamentele. Cei trei au reuşit să ţină costurile reduse pentru că s-au ocupat singuri de amenajări.
Nu au făcut un plan referitor la recuperarea investiţiei, dar speră ca aroma espresso-ului sănătos să-i cucerească pe timişoreni şi să rezolve toate ecuaţiile.
Aproape 30.000 de euro au investit proprietarii în locul care până la venirea serii, cafeaua face legea. Pentru a se face cunoscuţi, au lansat o serie de oferte.
Sociologii leagă dezvoltarea cafenelelor de creşterii numărului de joburi din companii româneşti şi multinaţionale, în care tinerii câştigă peste medie, înainte să aibă obligaţii care să îi cheme acasă.
Dorinţa de socializare, de apartenenţă la un grup, caracterizarea unei persoane în funcţie de ceea ce face şi ce consumă sunt alte motive care, potrivit sociologilor, îi aduc pe timişoreni în cafenele.