Bilet de clasa I la căldură și întuneric în trenul Mangalia - Timișoara Nord
Data publicării:
Călătorii sunt hotărâți să depună plângere la agenția de călătorie. După ce au plătit bilet pentru clasa I, au fost mutați la cușetă, din cauza aerului de nesuportat din vagoane. Au deschis și ferestrele, dar tot nu s-a putut sta în compartimente: "Nu a existat aer condiționat", "Firele de curent nu au funcționat. Nu a fost lumină. Nu ți-ai putut încărca telefonul, dacă aveai laptop nu puteai lucra pe el", "A fost cald, foarte cald. A fost ca și saună. N-am rezistat să stau niciun pic acolo".
Responsabilul de vagon a refuzat să dea explicații și s-a închis într-o cabină. Alți angajați susțin că, fiind vagoane vechi, se mai întâmplă să nu funcționeze curentul sau clima.
Compania de transport a luat la cunoștință și dorește să remedieze situația. Din păcate, astfel de episoade sunt inevitabile, mai ales datorită vechimii anumitor mecanisme.
"Este o situație care urmează să se analizeze mai în detaliu, dar, din primele concluzii, într-adevăr au fost incidente tehnice de funcționalitate la sistemul de climatizare și la prize la vagoanele despre care spuneți. Ne cerem scuze pasagerilor", a precizat, pentru Digi24 Timișoara, Alina Predescu, purtător de cuvânt la CFR Călători.
Compania promite despăgubiri. Cei care doresc să primească diferența de bani pentru că nu au circulat în condițiile pentru care au plătit se pot adresa agenției printr-o cerere.