Dacă nu respectă termenul de predare a autostrăzii, adică 30 iunie, firma care se ocupă de lucrări riscă penalizări de un procent din valoarea contractului pentru fiecare zi de întârziere. În plus, până și vremea e împotriva constructorilor, ploile din ultima perioadă i-au împiedicat să avanseze cu şantierul. Astfel, șansele ca toate problemele să fie remediate în trei săptămâni sunt minime.
Care e situația cu autostrada Arad - Nădlac?
Şi mai proastă este situaţia în cazul drumului de mare viteză ce trebuie să facă legătura dintre Arad şi graniţa cu Ungaria. Lotul I al autostrăzii Arad - Nădlac a rămas fără constructor în noiembrie 2012, după ce vechiul contract cu firma Romstrade a fost reziliat. Deschiderea ofertelor pentru licitaţie era programată pentru 4 iunie, însă a fost amânată pentru astăzi. Rămâne de văzut în cât timp va fi desemnat un nou constructor, cert este că va avea de terminat 70% din autostradă până sfârşitul anului.