Un an și cinci luni, atât a ținut asfaltul de pe autostrada Arad – Timișoara fără nici un fel de intervenții. Acum muncitorii decopertează o parte din stratul de uzură nu pentru că acesta ar fi îmbătrânit, ci pentru că pur și simplu nu a fost turnat bine din start.
Un proiect ce a costat peste 100 de milioane de euro își arată slăbiciunile înainte ca șoferii să apuce să se bucure de avantajele sale. Explicația din partea constructorului vine prin intermediul politiei autostrazii și este legată de termenul de garanție care, la fel ca și în alte cazuri, este comparabil cu cel al unui aparat electrocasnic!
Subcomisarul Teodor Tudur – șef birou poliție Autostrăzi Vest ne spune: "Constructorul dorește să finalizeze lucrările și să predea cu un asfalt nou. Nu au apărut deficiențe privind gropi sau alte probleme".
Cu alte cuvinte, deorece autostrada Arad-Timişoara este circulată de un an şi jumătate, s-a uzat. Constructorii au hotărât sa o repare acum și nu în timpul garanției de 5 ani. Totuși asta nu explică de ce se înlocuiește asfaltul numai pe banda întâi. Şi nu este singura problema...
Deși autostrada Arad-Timişoara a fost terminată se pare că ea suportă îmbunătățiri. Majore! Din câte vedem la fața locului. Deși a fost construită o parcare, în proiect nu a fost pevăzută și o ieșire, iar acum constructorii sunt nevoiți să distrugă ce au făcut deja odată pentru a remedia situația.
În fața tuturor acestor probleme, cei care suferă sunt din nou șoferii – vezi opiniile acestora!