Comisarii au incercat minute in sir să ia legătura cu reprezentanţii firmei de turism, dar fără suces. Nici localnicii nu ştiu amănunte despre societate. ''Nu ştiu de nicio agenție de turism în Diosig", spune un bărbat.
Între timp la sediul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Bihor se adună tot mai multe plângeri. Simona Mierluț a plătit un avans de 250 de euro, iar cu o zi înainte de intrarea în insolventă a firmei i s-a cerut să achite integral excursia. "Am fost contactați telefonic, pentru a ne face o ofertă care era valabilă doar în aceea zi", spune femeia, care confirmă: ''Am plătit și această ofertă, 180 de euro a fost pe persoană.''
La fel a pățit o altă familie care avea de plătit 300 de euro şi căreia casiera i-a spus că nu are să îi dea rest de la 500 de euro.
"Patroana de acolo a spus că nu este nicio problemă: să lase așa şi când o să îi semneze contractul, o să îi dea restul", detaliază Daniela Megyeri.
Cu banii luați și fără concediu, oamenii au depus plângeri la Poliție și cer să li se facă dreptate.