Oradea rămâne fără brand de oraş | 180 de propuneri au fost respinse
Data actualizării: Data publicării:
Oradea rămâne, deocamdată, fără brand de oraş. Concursul organizat pentru desemnarea unui însemn grafic reprezentativ pentru municipiu nu are niciun câştigător.
În cadrul concursului organizat de Primăria Oradea au fost selectate 172 din cele 180 de propuneri depuse. Însă, în urma evaluărilor făcute, nu a fost găsită nici una care să respecte poziţionarea şi atributele din regulamentul competiţiei.
Pe lângă asta, propunerile nici nu au corespuns calitativ aşteptărilor juriului, așa că premiul de 47 de mii de lei nu va fi acordat niciunui participant.
De menţionat este faptul că peste 85% din propunerile transmise au fost realizate de persoane fizice din ţară şi străinătate, iar restul de către firme.
Primăria Oradea nu a anunţat dacă va mai relua sau nu concursul.