Timp de două săptămâni, un magazin din Oradea i-a dăruit un miel fiecărui client care a cumpărat o centrală termică. Patronii au reuşit în acest fel să dea cinci instalaţii într-o perioadă moartă din punct de vedere al vânzărilor. Cei cinci clienţi şi-au primit astăzi bonusul.
"Am combinat utilul cu plăcutul. Am cumpărat centrala și am primit și mielul."
"Pentru centrală am venit. La telefon am auzit de promoție și am zis că e ok. O să-l folosesc acum, de Paște."
De câștigat a avut și ciobanul de la care magazinul a cumpărat mieii oferiţi clienţilor.
"Ne bucurăm, normal că ne bucurăm și așteptăm în fiecare an treaba asta."
Vânzătorii recunosc că promoțiile de sezon sunt pe placul clienților și îi determină să cumpere un produs.
"Faptul că oferim acest cadou îi face pe clienții care se gândesc să-și cumpere în perioada următoare un cazan, să vină la noi", spune Mircea Lascu, directorul magazinului de instalaţii.
"Vedem în strădania comercianților de a-și vinde marfa și produsele, în a oferi clienţilor cadouri, elemente de cointeresare suplimentară, atunci când este vorba de o achiziție. Nu întodeauna sunt determinante pentru realizarea operațiunii de vânzare-cumpărare", crede Dacian Palladi, consultant în afaceri.
Practica oferirii unui miel drept cadou clienţilor este folosită de tot mai multe firme în ultimii ani.