Clădirea Gării Internaţionale Nicolina a fost dată în folosinţă în anul 1954 pentru a deservi traficul feroviar internaţional de persoane şi mărfuri. În urmă cu patru ani însă birourile vamale au fost mutate în punctul de trecere a frontierei Ungheni iar de atunci în instituţia din Iaşi mai lucrează doar câţiva angajaţi CFR. Clădirea nu a mai fost reparată de ani de zile şi reprezintă un pericol pentru trecători. Bucăţi de tencuială se desprind de pe pereţi şi cu toate acestea nu există nici un indicator de avertizare.
Din băncile destinate călătorilor au mai rămas doar cadrele metalice şi câteva scânduri. Singura soluţie ca sediul să nu fie pierdut ar fi să primească o altă destinaţie, cred localnicii: "CFR-ul nu mai are bani. Poate fi dată în locaţie de gestiune şi poate scoate şi bani pe ea însă aici intervin cei care răspund de locaţia respectivă. Trebuie să fii bun gospodar ca să faci lucrul acesta." Situaţia este foarte bine cunoscută de reprezentanţii CFR care spun că vor începe lucrările de reabilitare, însă atunci când vor avea bani.