Viaductul rămâne închis traficului auto

Data publicării:
viaduct

Lucrările la cel mai mare viaduct din Galaţi au început în vara anului 2013 şi trebuiau finalizate după trei luni.

De fiecare dată când se apropia ziua în care drumul trebuia redat circulaţiei, constructorul anunţa că au apărut lucrări neprevăzute şi că ...repararea viaductului continuă.

Acum, cei care execută lucrarea au spus că este nevoie de un colector pentru evacuarea apelor pluviale.

Asta înseamnă bani mai mulţi de la bugetul local. Până acum s-au cheltuit deja 1,1 milioane de lei şi mai este nevoie de încă 800.000 de lei.

Emanuela Turcu, purtător de cuvânt Primăria Galaţi: "De abia după ce elementele de rezistenţă şi de scurgere a apelor pluviale vor fi realizate, atunci se va trece şi la cosmetizarea carosabilului, a trotuarelor şi a balustradelor. Noi sperăm ca până la sfârşitul anului să putem redeschide traficului pe aceasta arteră".

Cei mai afectaţi de închiderea viaductului sunt călătorii care merg cu microbuzele în localităţile din judeţ şi care ajung cu întârziere la destinaţie deoarece sunt duşi pe rute ocolitoare.

"Sunt ore când se aglomerează centura şi facem câte jumătate de oră şi vă daţi seama nu ne mai încadrăm în timp" a spus un şofer.

"Traficul este foarte aglomerat şi este singurul drum de acces către Smârdan, Pechea. Acum am stat, de exemplu, un sfert de oră în trafic din cauza unui tanc" a declarat alt conducător auto.

Închiderea viaductului înseamnă costuri mai mari şi pentru societatea locală de transport în comun care asigură naveta salariaţilor din combinatul siderurgic.

Genica Totolici, director SC Transurb: "Zilnic ocolim cam în jur de şapte kilometri dus, şapte kilometri întorşi. Şi timpul de deplasare, automat cheltuielile sunt mult mai mari pentru că în afara de kilometri sunt şi orele şoferilor, noi plătim şoferii la ora".

"Ne afectează din cauză că ocolim mult, consumăm motorină, traficiul se blochează la un moment dat la talcioc, pe drumul de centură" a spus un şofer.

Viaductul care face legătura între oraş şi platforma siderurgică a fost construit între anii 1966 şi 1969.

Comisia de Siguranţa Circulaţiei din cadrul Primăriei Galaţi a decis, în iulie 2013, să închidă traficul pe viaduct din cauza instabilităţii unui pilon de rezistenţă care punea în pericol circulaţia rutieră.

Reporter: Cornelia Mazilu
Operator: Luigi David

Editor web: Dana Costache

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Imagini din satelit dezvăluie o navă misterioasă construită de chinezi pregătită să...
Digi FM
Oana Zăvoranu a pierdut casa din Dorobanți, în care a locuit după divorțul de Pepe. Vedeta va fi obligată să...
Pro FM
Managerul lui John Legend rupe tăcerea. Experiența „terifiantă” pe care a avut-o la una dintre petrecerile...
Film Now
Semnele timpurii de demență date de Bruce Willis nu au fost luate în seamă: "Nici într-un milion de ani nu...
Adevarul
Scapă de colesterol cu patru alimente și secretul celor 150 de minute
Newsweek
Eșec la Casa de Pensii. Care pensionari iau în noiembrie pensie mai mică decât au contribuit?
Digi FM
Reacția cântăreței Irina Rimes după ce mai mulți influenceri au luat bani ca să-l promoveze pe rivalul Maiei...
Digi World
O asistentă a dezvăluit cele mai comune regrete pe care le aveau pacienții aflați pe patul de moarte
Digi Animal World
Imagini virale cu un pelican care încearcă să mănânce un pui de Capibara: „Se uită la el de parcă nu ar fi...
Film Now
“Acum ar fi scandalos”. Ce i-a cerut managerul lui Reese Witherspoon să facă pentru a primi rolul din “Blonda...
UTV
Bradley Cooper si Irina Shayk au sarbatorit Halloweenul alaturi de fiica lor in varsta de 7 ani