Această etapă face parte din procesul de tranziţie a produselor şi serviciilor companiei RCS & RDS către brandul Digi. Până în acest moment, compania a aliniat sub acest brand, întreaga ofertă de servicii de telecomunicaţii, precum şi divizia de conţinut TV, respectiv toate televiziunile deţinute.
Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi şi la nivelul reţelei sale de magazine de prezentare. Schimbarea aduce un nivel sporit de interacţiune cu clienţii, care sunt consiliaţi de personalul companiei pentru a putea face o alegere cât mai potrivită cu necesităţile lor de comunicare.
"Noul concept le oferă clienţilor noştri un mediu plăcut, un spaţiu prietenos unde pot testa serviciile şi unde pot primi informaţii despre ofertele companiei. Acesta este un alt pas important pe care RCS & RDS îl face pentru a spori şi simplifica interacţiunea clienţilor cu oferta completă de servicii de telecomunicaţii Digi de care pot beneficia" a declarat Valentin Popoviciu, Director Dezvoltare RCS & RDS.
Magazinele Digi sunt delimitate în mai multe zone: zona de consiliere şi vânzare servicii şi produse Digi pentru acasă, zona de consiliere şi vânzare Digi Mobil, unde clienţii au acces la o gamă variată de telefoane mobile şi zona de plată a facturii, unde clienţii îşi pot achita facturile lunare.
RCS & RDS a deschis în Bucureşti şi în ţară peste 60 de magazine sub brandul Digi, în oraşele: Bucureşti, Oradea, Constanţa, Galaţi, Cluj, Brasov, Timişoara, Târgu Jiu, Piteşti, Târgu Mureş, Arad, Sibiu, Iaşi.
Compania va moderniza gradual şi va integra în noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenţă proprii existente la nivelul întregii ţări.