Premierul a vrut să vadă întâi care este stadiul lucrărilor la podul care face legătura Autostrăzii Soarelui cu Portul. Dacă ar fi fost terminat, era varianta cea mai scurtă pentru legătura dintre nordul şi sudul judeţului.
Reprezentanţii firmei care se ocupă de lucrări nu i-au dat, însă, premierului veşti bune. Podul ar putea fi dat în folosinţă abia la sfârşitul lunii mai, dacă iarna va fi una blândă. În plus, ar mai trebui rezolvată şi problema bretelei care ajunge în Agigea.
Următoarea escală a fost Podul de la Agigea. Premierul a vrut să afle cât de gravă este situaţia şi ce variante există pentru ca economia judeţului şi oamenii să nu aibă de suferit.
Ultimul drum a fost făcut la Prefectura Constanţa. După o oră de discuţii, cu specialiştii, premierul a anunţat că, de la 1 octombrie, pe pod vor putea circula doar maşinile cu greutatea de până la 3,5 tone. În această perioadă de restricţii, camioanele vor traversa canalul Dunăre Marea Neagră cu bacul adus de la Galaţi.
Podul va fi monitorizat 24 de ore din 24, iar dacă hobanele vor ceda, atunci podul va fi închis total.