Timp de 50 de ani a tras mii de vagoane prin tot portul Constanţa. Locomotiva a fost folosită pentru rafinării, depozite de produse petroliere, depozite militare şi fabrici de muniţii sau produse periculoase. Avea o putere de 60 de cai şi atingea 15 kilometri pe oră.
După ce s-a stricat, exemplarul a fost păstrat în sediul Oil Terminal.
Sorin Ciutureanu, directorul general al Oil Terminal: Misiunea locomotivei era de a deplasa vagoanele cisternă în care se descărcau navele care veneau în Portul Constanţa. Am sprijinit evenimente de genul acesta şi sunt convins că oricine ar avea aşa ceva în patrimoniu ar face acelaşi lucru.
De acum înainte va putea fi văzută în imediata apropiere a Gării Constanţa.
Reprezentanţii societăţii au lucrat la recondiţionarea lui timp de 6 luni, pe banii lor. Locomotiva expusă în Gara din Constanţa este unul dintre cele două exemplare de acest tip din România. Celălalt se află în Muzeul Locomotivelor cu abur din Sibiu.