Avertismentul le-a dat fiori corporatiştilor care nu ştiau exact prin ce probe vor trece. Cele două triburi au primit kosoni, moneda de schimb a acelor vremuri. Au putut astfel să-şi cumpere costume de scafandru, GPS-uri, caiace, bărci cu motor ori vâsle, ATV-uri, apă sau mâncare.
Crobizii şi trizii au pornit în căutarea comorilor, iar după o oră, cei din urmă au bifat prima probă.
Marius Drăguşan, tribul crobizilor: "Scufundarea şi ridicarea comorii au durat 20 de secunde. Găsirea a fost, practic, mai complicată. Am băgat coordonatele pe GPS greşit."
Eroul trizilor, cel care a adus tribului prima victorie, este managerul unei corporaţii din Capitală. Nu e la prima experienţă de acest gen.
Marius Ciolacu: "Am mers pe intuiţie. Se pare că ne.a mers de data asta. Să sperăm că ne iese şi data viitoare."
Cea de-a doua probă a fost plină de peripeţii: skijetul s-a umplut cu mâl şi nu a mai pornit, iar barca cu motor a rămas fără motor. Deşi trizii au găsit primii comoara, au pierdut runda pentru că nu toţi membrii echipei erau prezenţi. Aceeaşi problemă au avut-o şi crobizii, doar că ei s-au regrupat la timp.
În continuare, zeii au fost însă nemiloşi: le-au luat mâncarea, i-au lăsat fără echipamente şi, cel mai grav, fără GPS.
Mihai Marcu, organizator: "Este un team-building, un prim team-building de acest fel pe modelul Treasure Hunt în care două echipe caută diverse indicii şi pentru asta au la dispoziţie diverse mijloace de deplasare."
Lavinia Flor, manager sucursală corporaţie: "E foarte important că ei nu se cunosc între ei. Nu se cunosc foarte bine, motiv pentru care este o şansă se realizeze o echipă."
Pentru a-şi înscrie angajaţii la un astfel de team-building, o companie plăteşte 150 de euro de persoană, preţ care include cazarea, distracţia şi mâncarea.
reporter: Oana Manoilă
operator: Alexandru Brînzaru