â
Pe lângă vânzarea hăinuţelor, Fundaţia Salvaţi Copiii va apela şi la firmele private cu care colaborează pentru a putea strânge o sumă cât mai mare de bani.
"La nivel naţional, au fost create 1900 de hăinuţe, de body-uri care reprezintă numărul acelor copii, acelor bebeluşi pe care noi i-am pierdut în anul 2011", declarăCarmen Faliboga, preşedintele organizaţiei "Salvaţi Copiii", Constanţa
Banii vot fi folosiţi pentru achiziţonarea de echipamente medicale.
"Se pot cumpăra incubatoare, se pot cumpăra ventilatoare, se pot cumpăra echipamente de monitorizare ale funcţiilor vitale ale nou-născuţilor", declară Livia Frăţiman, şeful Secţiei Neonatologie
În plus, secţia de Nou-născuţi nu a mai fost reabilitată de peste şase ani, iar spaţiile de aici, spun medicii, nu sunt optime pentru acordarea de îngrijiri medicale copiilor prematuri. Aşa că această campanie este mai mult decât bine-venită.
Campania, intitulată "Bun venit pe lume", s-a născut ca urmare a creşterii numărului copiilor prematuri care nu au avut nicio şansă la naştere, atât din cauza complicaţiilor grave, cât şi din cauza lipsei aparaturii de specialitate. În România, la fiecare cinci ore, un nou-născut moare.