Cei peste 100 de speakeri, din ţară dar şi din străinătate, le-au ţinut celor prezenţi lecţii despre inovaţie şi le-au dat sfaturi cum pot să îşi dezvolte afacerile.
"Să privească lucrurile întotdeauna şi din alt punct de vedere, să acorde o nouă perspectivă vechiului şi să gândească în imagini. Acestea sunt trei lucriri importante, simple, pe care le pot aplica", a afirmat Adrian Cioroianu, speaker.
"Sunt patru conferinţe, peste 20 de workshop-uri, manifestări speciale, masterclass-uri, diverse modalităţi prin care vrem să ajutăm antreprenorii şi managerii prezenţi aici să îşi dezvolte abilităţile de mangment şi antreprenoriat", a precizat Laszlo Pacso, organizator al evenimentului.
Printre vorbitorii la cea dea XV-a ediţii Business Days s-a numărat şi un reprezentant al unei importante companii japoneze care produce automobile.
"Vreau să găsesc parteneri de afaceri pentru tehnologia japoneză. Românii au un potenţial deosebit", a afirmat Yasuyuki Takagi.
Mai puţin de jumătate dintre cei prezenţi la eveniment deţin o afacere proprie, în timp ce o bună parte sunt manageri de companii multinaţionale.