Drumul județean a fost inaugurat în luna decembrie, odată cu hidrocentrala din localitatea Racovița, în prezența premierului Victor Ponta. Problema este că la câteva sute de metri după ce şoferii trec de hidrocentrală, şoseaua se termină brusc. Reprezentanții Consiliului Județean spun că tot ce ținea de instituție a fost realizat, conform planului.
"De la baraj înspre Racovița este obligația Hidroelectrica. Din câte știu eu, Hidroelectrica, prin constructorul lor, a finalizat drumul, cu o singură, o mică excepție", susţine Ioan Banciu - vicepreședinte Consiliul Județean Sibiu.
O mică excepție care face drumul imposibil de utilizat. Reprezentanții Hidroelectrica spun că au cerut aviz din partea Inspectoratului de Poliție, pentru a face trecerea peste calea ferată şi pentru a monta Crucea Sfântului Andrei. Poliția a recomandat, însă, alt sistem de avertizare.
"Propunerea acestui serviciu este ca trecerea la nivel cu calea ferată să fie modernizată cu instalație automată de semnalizare acustică și optică cu semibariere, pentru a realiza un grad optim de siguranță rutieră", a spus Luciana Balteş - purtătorul de cuvânt al IPJ Sibiu.
Aşa că şoferii sunt nevoiţi să folosească drumul vechi unde există un pod, pe care Consiliul Județean vrea să îl dezafecteze.
Aproape 2,4 milioane de lei, bani publici, au fost investiți în acest Drum Județean din Sibiu. Şoseaua ar trebui să fie o alternativă pentru cazul în care Drumul Național, între Tălmaciu și Avrig, ar fi blocat.