Primăria Sfântu Gheorghe, reclamată la protecţia consumatorului

Data publicării:
PLANGERI ANL

La fiecare ploaie, locatarii unui bloc ANL se trezesc cu apa în casă. Asta din cauză că tâmplăria geamurilor s-a degradat în timp. Totodată oamenii reclamă că, în locuinţe, a apărut mucegaiul pe pereţi.

"Nimic nu s-a făcut în faţa blocului, nici în spate, e dazastru, e ca la ţară. Nicio parcare, nici un trotuar, au spart trotuarul acum 3 ani parcă şi aşa a rămas", ne spune o locatară.

Mai mult, locatarii spun că sunt nemulţumiţi şi de facturile mari la întreţinere şi chirie care depăşesc 1.100 de lei. Toate aceste nemulţumiri le-au sesizat la Primăria Sfântu Gheorghe, cea care trebuie să se ocupe de întreţinerea imobilului, însă nu au găsit înţelegere, aşa că oamenii au depus reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.

"Am trimis un comisar pe teren împreună cu un reprezentant al primăriei care au constat, au luat act de tot ceea ce au reclamat aceşti oameni: zugrăveala căzută de pe pereţi, iegrasie, tablouri electrice care abia se ţin de postamentul care îl au pe perete, curge apa din acoperiş, se vede pe pereţi cum se scurge apa", declară Mircea Diaconu - comisar şef CJPC Covasna.

Reprezentanţii primăriei promit că vor rezolva situaţia. "În bugetul local avem deoparte o sumă pe care o să o mărim dacă e nevoie şi vom veni în ajutorul oamenilor pentru că e datoria noastră să îndeplinim anumite puncte din contract şi aici vorbesc de investiţiile pe care trebuie să le facem. Vreau însă, ca şi cetăţenii să fie parteneri cu noi", ne spune Tischler Ferenc - viceprimar Sfântu Gheorghe

Dacă într-o lună, autorităţile locale nu vor rezolva situaţia, riscă o amendă de până la 20.000 de lei din partea comisarilor de la protecţia consumatorului.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri