„Fans”, un nou site apărut recent, speră să găsească o nișă în lumea social media ajungând la fanii muzicii care își doresc altceva. Platforma, ce poate fi accesată la adresa fans.com, permite melomanilor să își împărtășească părerile despre concerte, să facă schimb de știri și să răsfoiască o bază de date care conține deja circa cinci milioane de concerte, arată AFP.
FOTO: fans.com
Site-ul, cel mai recent proiect al lui Peter Shapiro — antreprenor în domeniul muzicii și omul care s-a aflat în spatele reunirii de anul trecut a celebrei trupe Greatful Dead — țintește să devină o platformă de referință pentru fani, potrivit Agerpres.
Jeff Caldwell, director de dezvoltare al site-ului, este de părere că lumea social media este prea fragmentată pentru iubitorii muzicii care urmăresc mai mulți artiști sau care sunt în căutarea unei identități separate de restul vieții lor. „Oamenii vor să vorbească despre pasiunea lor în mod diferit de cum o fac pe Facebook. Dacă am văzut Slayer aseară, dacă am văzut Gwar, nu sunt sigur că vreau ca cei cu care lucrez să știe acest lucru sau ca bunica mea să vadă asta”, a declarat Caldwell pentru sursa citată, referindu-se la două formații de heavy metal. În plus, Caldwell consideră că fans.com este un mijloc excelent de a lansa conversații despre vechile trupe sau despre sălile de concerte ce au fost închise, subiecte care sunt adesea retrogradate automat în cronologia Facebook.
Noua platformă le permite melomanilor să publice, sub pseudonim, conținut accesibil tuturor celorlalți fani ai aceluiași artist.
Potrivit New York Times, Shapiro a dezvoltat acest proiect timp de doi ani, cu o echipă formată din zece oameni, și a investit „câteva milioane” de dolari.
Fans.com vizează toate genurile de muzică, la nivel internațional.