Jucăriile de pluş sunt preluate de la stăpânii lor şi transportate către destinaţiile dorite de aceştia. Sejurul este tratat cu toată seriozitatea. Figurinele au parte de o atenţie specială, beneficiază de masaje, băi de relaxare şi chiar le sunt gătite feluri de mâncare sofisticate, deşi este evident că nu au cum să le consume.
„Cei mai mulţi clienţi îşi trimit animalele din pluş în vacanţă pentru că li se pare amuzant. Unii dintre ei nu pot pleca în vacanţe pentru că sunt spitalizaţi, au dizabilităţi sau sunt prea ocupaţi”, a declarat Sonoe Azuma, agent de turism.
Proprietarii animalelor din pluş simt că trăiesc experienţa de călătorie prin intermediul jucăriilor.
„Ai putea să prelucrezi fotografiile în Photoshop şi să le pui într-o destinaţie turistică populară. Dar, cred că este foarte diferit când îi trimiţi fizic acolo, li se fac poze reale şi pluşurile se aleg cu amintiri frumoase”, a spus un proprietar de animale de pluș.
Este o interpretare care are şi o explicaţie. Potrivit credinţei tradiţionale japoneze, chiar şi obiectele au suflet. Proprietarii animalelor de pluş plecate în vacanţe sunt ţinuţi în permanenţă la curent cu itinerarul şi programul acestora.
Mai mult, ei nu trebuie să aştepte revenirea acasă a figurinelor pentru a vedea poze, pentru că agenţia de turism are grijă să încarce aproape în timp real fotografii din vacanţe pe reţelele de socializare. Costul pachetelor turistice pentru ursuleţii de pluş porneşte de la 20 de dolari şi nu depăşeşte 50 de dolari.