Gwyneth Paltrow și-a șocat fanii cu „aroma” inedită a unei lumânări create de compania ei. Produsul s-a vândut ca pâinea caldă
Data actualizării: Data publicării:
Actrița Gwyneth Paltrow a pus în vânzare un tip de lumânare aromată, care se numește „Aceasta miroase ca vaginul meu”. O astfel de lumânare costă 75 de dolari și este produsă de compania Goop, deținută de Gwyneth Paltrow, informează The Insider.
Totul a început ca o „glumă” între Gwyneth Paltrow și creatorul parfumului, Douglas Little, care testau împreună un produs despre care actrița americană a spus, după ce l-a mirosit, că „miroase ca vaginul meu”. Expresia a fost păstrată pentru a fi folosită drept logo pentru noua gamă de lumânări parfumate.
Conform companiei Goop, lumânarea respectivă are o aromă de „mușcată, bergamotă, cidru, perfectu juxtapuse cu nuanțe de trandafir de damasc și mosc”.
În plus, lumânarea este „perfectă pentru a crea o atmosferă ambientală care adună laolaltă fanteziile, seducția și un soi de căldură sofisticată”.
Produsul a stârnit mai multe polemici printre fani, pe rețelele sociale.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Gwyneth Paltrow a mai fost criticată în trecut pentru produsele controversate pe care le vinde prin intermediul companiei sale, sub titlul că acestea ar avea anumite „beneficii alternative pentru sănătate”. Printre astfel de produsse s-au numărat jucării sexuale de 15.000 de dolari sau ouă de jad pe care femeile să le pună în zonele intime.
Din fericire, conform celor de la The Insider, lumânările cu aroma zonelor intime ale lui Gwyneth Paltrow nu prezintă efecte „imediate” asupra sănătății.
În plus, criticii lui Gwyneth Paltrow afirmă că, în realitate nici măcar nu este vorba despre o astfel de aromă.
Cert este că lumânările s-au vândut în doar câteva ore.