Grumpy Cat ocupă locul întâi în topul pisicilor îmbogăţite după apariţia pe internet. Felina a primit un rol într-un film care va fi asemanator cu „Garfield”. Grumpy Cat apare în reclame video şi este subiectul unei cărţi care va apărea în toamnă. În plus, pisica morocanoasă este imaginea pentru tot felul de produse, precum tricouri sau felicitări și a devenit un personaj arhicunoscut pe internet.
Locul doi în clasamentul întocmit de Entrepreneur este ocupat de o pisică virtuală. Este vorba despre Nyan, personajul principal al unui film de desene animate. Felina virtuală a reuşit să-şi construiască o „carieră” de succes. Există o linie completă de produsă cu numele ei, inclusiv jucării de pluș, haine și accesorii.
Şi Keyboard se numără printre pisicuțele care au dat lovitura. Ea a apărut pe internet interpretând o melodie la orgă. Animalul a jucat deja în mai multe reclame.
Lil Bub, o felină care suferă de o anomalie a maxilarului, ocupă locul patru al clasamentului şi şi-a salvat stăpânul de la faliment. Pisica a primit un rol în documentarul Lil Bub & Friendz, care a avut premiera în aprilie. În plus, ea va fi subiectul unei cărți. Lil Bub are cont pe Facebook, zeci de mii de prieteni pe reţeaua de socializare, iar videoclipurile în care apare au milioane de vizionări.
Locul 5 este ocupat de o pisică din Japonia care dă dovadă de un talent de acrobat ieşit din comun. Maru are peste 340.000 de fani pe YouTube, iar videoclipurile cu ea au depășit în total 200 de milioane de vizualizari. Maru este cunoscută pentru abilitatea sa de a se ascunde în spații foarte înguste. Ea a făcut reclamă la produse pentru pisici și este protagonista unei cărți.