După ce în luna februarie anul acesta România se prezentase dezamăgitor la târgul internațional de la Madrid, acum standul arată ceva mai bine. Sunt folosiți pereți video cu filme de prezentare, iar designul standului este mai atrăgător.
Agenții de turism străini spun că Dracula și castelul Bran sunt singurele cunoscute ale României peste hotare. Însă odată ajunși în România, turiștii descoperă cu plăcere Transilvania, Maramureșul și mănăstirile din Bucovina
Concurența pe piața turismului mondial este acerbă, la târgul de la Barcelona existând nu numai standuri naționale ci și foarte multe standuri ale regiunilor sau ale marilor orașe.
Perioada de desfășurare este 19-21 noiembrie și la târg participă expozanţi din peste 80 țări, peste 4.000 de hosted buyers din peste 60 țări şi peste 7.000 de locaţii de organizare a evenimentelor, destinaţii turistice, hoteluri, produse şi servicii.
Suprafața standului României este de 80 mp, valoare estimată este 69.190 euro, informează Autoritatea Națională pentru Turism.
Mâine, 20 noiembrie, va avea loc în cadrul standului un cocktail pentru touroperatori, pentru un număr estimat de 100 de participanți și se vor servi produse tipice românești, de genul sărmăluțe, mititei, chifteluțe, fasole bătută, cozonac, plăcinte, vinuri românești.