Cititor din Italia: Eu nu cred că România o să-şi mai revină foarte curând. Este dureros şi strigător la cer cum în alte state europene se pot construi autostrăzi cu 6-7 milioane de euro, iar la noi nici cu 10.
Petru (Germania): Nu înțeleg de ce guvernanții nu iau exemplul Austriei. În lunile cu temperaturi normale micile lucrări de infrastructură se execută în weekend, noaptea, când sunt avantaje evidente.
Ovidiu Bujor: Când o să traversez şi eu de la Vest la Est România, într-un timp real, şi nu într-un timp egal cu cel al traversării a trei ţări? Berlin – Oradea: 11 ore cu opriri. Oradea – Suceava: 10 ore cu opriri.
Cristian Nichifor (Tulcea): Banii pentru infrastructură, în general, sunt, doar că distribuţia bugetară este făcută fără un plan care să prevadă efectele dorite ca urmare a folosirii acelor bani. Totul ţine de faptul că, acum, noi avem cheltuieli sociale imense şi cheltuieli de funcţionare ale aparatului de stat. La fel, de aici şi firmiturile pentru investiţii în infrastructură. În concluzie, dacă s-ar vrea s-ar putea.
Patricia Etves (Spania): România va intra în Europa cu autostrăzile nici în anul 2030. Din Arad, când intru în ţară, fac 12 ore până în Piteşti. În 12 ore traversez tot sudul Franţei.
Mihai Liviu (Spania): Lucrând în domeniul transportului de mărfuri într-o ţară foarte bogată în infrastructură a-şi spune că acestea din urmă, pe de o parte, mişcă o întreagă economie. Cu cât eşti mai bogat în drumuri, în principal autostrăzi, dar nu în ultimul rând drumuri naţionale şi regionale, face ca absolut tot tipul de mărfuri să ajungă mai aproape de consumatori şi furnizori. Deci, în principiu o creştere economică substanţială.
Dori Linţeanu: De 25 de ani aceeaşi oameni sau alţii noi nu fac altceva decât să-şi umfle conturile cu banii alocaţi pentru autostrăzi. Nu vedeţi câţi regi ai asfaltului există în timp ce în ţară e un coşmar să călătoreşti?
Simona Iacob (Franţa): Circulaţia din România nu este doar lentă, ci şi extrem de periculoasă. Locuitorii de pe E60 cunosc într-un mod dureros pericolul unei circulaţii mult prea dense pentru un astfel de drum naţional. Pierderile României sunt în acele localităţi, în primul rând, umane.
Cristian (Germania): În ceea ce priveşte modul în care vor fi alocaţi şi cheltuiţi banii, de acum înainte, sper ca votul de neîncredere la adresa întregii clase politice româneşti să fie un avertisment că nu mai suntem dispuşi să stăm pasivi, complici prin lipsă de iniţiativă la marele jaf ce a adus ţara în pragul falimentului. Să fie ofensiva DNA cireaşa de pe tort.
____________________________________
Vă aşteptăm mesajele şi comentariile pe site-ul nostru, la secţiunea DigiVOX. Vrem să ştim, de asemenea, părerile românilor din alte colţuri ale lumii, de la care dorim să aflăm şi cât de importantă este dezvoltarea infrastructurii pentru autorităţile altor state. Pentru românii din diaspora am deschis deja o secţiune pe site-ul nostru - Consulatele DIGI - unde vă invitam să ne trimiteţi toate opiniile dumneavoastră.