Remus: Pierderile sunt imense pentru toată lumea. Eu plec din Belgia şi până la Nădlac fac 15-16 ore. Pentru a evita să mai fac încă 15 ore până la Constanţa, pentru a trece România de la un capăt la altul, aş prefera sa plătesc autostrada în România şi să reduc timpul la 7-8 ore. Dar în ritmul acesta, cu 22 km de autostradă inaugurați pe an, ar trebui să mai aștept încă vreo 10-15 ani să pot trece țara într-un timp rezonabil şi fără a forța codul rutier.
Toto: Cei mai mulţi dintre dintre cei care nu merg acasă spun că lipsa autostrăzilor îi face să nu vină. Noi, din centrul Italiei, până la vamă facem 12 ore. Seara suntem în vama Nădlac, după care începe calvarul, statul în vamă şi începem aventura prin ţară, cu drumuri proaste, cu limitări de viteză şi mai sunt, în aproape fiecare sat, radare şi poliţişti de la rutieră. Şi de aici lipsesc şi investiţile în ţară. Nu e bine să începi 10-15 lucrări de autostradă în toată România, e mai bine să începem câte una pe rând, de exemplu Arad-Bucureşti, toată odată.
Bogdan: Guvernul nu înţelege sau nu vrea să înţeleagă că investiţiile în infrastructură sunt cele mai benefice pentru statul român. De ce? Pentru că ele creează noi locuri de muncă, iar banii investiţi în acest domeniu aduc bani şi la bugetul de stat. Trebuie să facem o autostradă "made in România" în adevăratul sens al cuvântului. Materialele necesare construcţiei autostrăzii trebuie să fie produse în România, nu importate. În acest fel putem angrena foarte multe ramuri ale industriei.
Florin Toth: România nu mai este o ţară atractivă pentru investitorii străini prin salarii mici. Singurul mod prin care putem atenua efectele liberalizării preţurilor la gaze şi la energie este prin construcţia de autostrăzi. Din păcate, liderii noştri politici din PSD şi de la Guvernare, Victor Ponta, directorii de la CNADNR, toţi aceştia nu au o viziune pentru viitor.
Adrian Drăgan: Dezinteresul faţă de costrucţia de autostrăzi şi a oricărui tip de infrastructură modernă a fost politica de stat în România pentru orice guvern. Pierderile anuale, financiare şi de vieţi omeneşti, reprezintă un atac la siguranţa naţională.
Daniel Popescu: 2014 - un dezastru în construcţii de autostrăzi.
____________________________________
Vă aşteptăm mesajele şi comentariile pe site-ul nostru, la secţiunea DigiVOX. Vrem să ştim, de asemenea, părerile românilor din alte colţuri ale lumii, de la care dorim să aflăm şi cât de importantă este dezvoltarea infrastructurii pentru autorităţile altor state. Pentru românii din diaspora am deschis deja o secţiune pe site-ul nostru - Consulatele DIGI - unde vă invitam să ne trimiteţi toate opiniile dumneavoastră.