Într-un an cu două rânduri de alegeri, parlamentarii liberali spun că iniţiativa lor e menită să ajute în principal firmele să fie mai vizibile.
„Mi se pare abuzivă actuala formă a legii. Sigur că sunt modele în Europa pe dimensiuni mult mai mari”, spune Traian Igaş, iniţiatorul proiectului.
„Aceasta este una din dimensiunile impuse în acest moment pentru panourile publicitare. Parlamentarii îşi doresc însă ca mărimea acestora să fie mult mai mare. Iar acest lucru nu ar fi o noutate, e suficient să vă amintiţi doar de alegerile prezidenţiale”, relatează Georgiana Ciurea, reporter Digi24.
Deși până la startul oficial al campaniei mai sunt două luni, Bucureştiul este deja invadat de bannere şi de corturi electorale.
„Ăsta este momentul pentru care acum mulţi dintre politicieni vor să ajungă la nivelul publicităţii comerciale, la nivelul mărimii de impact vizual, tocmai pentru că cei mai mulţi dintre candidaţi nu sunt cunoscuţi”, spune Andrei Ţăranu, politolog.
Proiectul de lege a fost respins de plenul Senatului şi s-a întors în comisiile de specialitate. Textul va fi dezbătut apoi şi de Camera Deputaţilor.