Cristina Ghivnici, designer român stabilit în Londra, alături de modelele care îi poartă creaţiile
Prima creaţie a vândut-o în Japonia, iar apoi a început aventura. Aşa promovează România între străini şi nu doar în Marea Britanie, ci peste tot în lume, pentru că hainele create de ea ajung şi peste Ocean.
„Din 2010, de când am ajuns în Londra, şi până în momentul de faţă, lucrez la aceeaşi firmă care se ocupă de design, producţie şi instalaţii de reclame. Din 2014 am decis să îmi încerc norocul sau, mai bine zis, să îmi urmez un vis. Şi atunci am început cu firma cu designul vestimentar. A fost un impuls. Am decis să merg să cumpăr materiale, am încercat să găsesc o croitoreasă, pentru că trebuia să găsesc pe cineva cu care să colaborez, care să îmi înţeleagă ideile. Şi aşa a început totul”, îşi aminteşte Cristina Ghivnici, designer român stabilit în Londra.
„Apoi nu mi-a venit nici mie să cred, s-a produs totul foarte rapid. S-a dovedit că a fost nevoie doar de acea decizie şi acea mare dorinţă de a face ceva. Vestimentaţia este inspirată din motivele florale bucovinene. De ce? Pentru că sunt din Bucovina şi iubesc asta. Vreau să arăt că se poate îmbina tradiţionalul cu modernul şi poate ieşi foarte frumos. Sunt extrem de fericită că, deşi am câteva luni de când fac asta, le poartă oameni din Spania, Suedia, chiar şi din State. Sunt mulţumită că duc tradiţia cumva atât de departe”, mai spune românca.
„Generaţia X” este genericul sub care Digi24 vă propune să cunoașteți de-a lungul anului români care și-au făcut un viitor într-o altă țară, alungați de lipsa de șanse de aici. Dezămagiți de calea pe care a luat o România după 1989, mulți și-au făcut bagajele și au plecat spre mai bine.