Zeci de artiști se întrec să redea o nouă identitate vizuală stațiunii Mamaia. Concursul se va finaliza în martie
Peste 20 de agenţii de design şi publicitate şi 64 de freelanceri s-au înscris la concursul naţional de soluţii creative pentru stabilirea logoului şi sloganului staţiunii Mamaia. Organizarea acestui concurs naţional a luat naștere după ce în luna iulie a anului trecut, în cadrul unui proiect de lansare a unei noi identităţi de brand, a fost selectat şi anunţat un logo, la care ulterior s-a renunţat după ce s-a constatat că sigla respectivă era similară cu cea a unui complex rezidenţial din Spania, relata atunci Digi 24 .
Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia Constanţa a anunţat, marţi, că etapa de înscrieri a concursului naţional de soluţii creative pentru noile logo şi slogan ale destinaţiei turistice Mamaia s-a încheiat, cu 86 de înscrieri, dintre care 22 de agenţii de design şi publicitate, iar restul sunt freelanceri.
"În următoarea perioadă urmează validarea tehnică, apoi votul juriului şi selecţia celor 10 nominalizări pentru etapa votului. Acestea vor fi anunţate public în data de 12 februarie, urmând ca ulterior să fie supuse unei noi etape de jurizare", reiese dintr-un comunicat de presă transmis de OMD Mamaia - Constanţa.
Pentru cele 10 propuneri selectate de juriu va exista un vot public desfăşurat online, fiecare vizitator va putea vota o singură propunere de logo şi slogan, în funcţie de preferinţă.
"Selecţia finală a celor 3 propuneri finaliste se va face luând în considerare 40% pondere vot public şi 60% pondere a votului juriului", a declarat preşedintele OMD Mamaia - Constanţa, George Măndilă.
Concursul se va încheia în luna martie a acestui an, potrivit Agerpres.