Cel mai mare proiect de infrastructură de după Revoluție are din nou probleme. S-a stricat iar asfaltul pe podul de la Brăila

Alexandru Gologan Data publicării: Data actualizării:
reparatii pod braila
Lucrări de mentenanță efectuate la podul suspendat peste Dunare construit în zona Braila. sursa: Inquam Photos / George Călin

La nici un an de la inaugurare, podul suspendat de la Brăila are din nou probleme. Șoferii care tranzitau zona s-au lovit de asfaltul deteriorat, deși în luna aprilie, constructorul reasfalta pentru a treia oară porțiunile de drum afectate.

Asfaltul s-a stricat pe aceeași porțiune care a mai fost reparată. Șoferii care traversează podul sunt nemulțumiți și acuză constructorul de neprofesionalism, pentru că, în opinia lor, au fost folosite materiale de slabă calitate.

Pe 6 iulie se va împlini un an de când a fost inaugurat. În tot acest timp, problemele au măcinat impozanta structură: asfaltul s-a stricat de trei ori, șuruburile de la parapeți nu au fost montate din neglijență și la urcarea dinspre Brăila, drumul se tasa.

Podul de la Brăila este cel mai mare pod suspendat care s-a construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa și ultimul de la vărsarea Dunării în Marea Neagră. A costat peste 500 de milioane de euro și a fost realizat din fonduri europene, notează Digi24.