STUDIU: Sărbătorile de iarnă generează vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală
Luna decembrie, perioadă a Sărbătorilor de iarnă, aduce magazinelor online vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, potrivit unui studiu realizat de o platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI).
Sărbătorile de iarnă sunt prilej de bucurie, dar și de cumpărături. În această perioadă magazinele online obțin vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, relatează Agerpres.
"Sărbătorile de Crăciun sunt un nou vârf al perioadei de cumpărături, în eCommerce. Şi de această dată, am analizat un eşantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată o creştere generală a vânzărilor de 28%. Ce vedem diferit faţă de Black Friday, altă perioadă de maxim de care doar ce am trecut, este un accent mai mare pe mobilier, echipamente şi accesorii, şi o reducere a creşterii pentru o zonă esenţială de Black Friday, categoria electronicelor", declară Vlad Marincaş, CEO şi cofondator Aqurate.
Top 7 al creşterii vânzărilor online înregistrate în decembrie este ocupat, pe categorii, de:
- mobilier (+58,8%),
- echipamente şi accesorii (+53,4%),
- produse pentru copii şi bebeluşi (+50,9%),
- cărţi şi multimedia (+48,8%),
- artă şi divertisment (+27,8%),
- alimente, băuturi şi tutun (+27,6%)
- electronice (+23,5%).