Un bărbat a rămas fără 9.000 de lei, după ce a accesat o reclamă pe o reţea socială. Ce s-a întâmplat
Poliţiştii au demarat cercetările pentru identificarea unor persoane bănuite că ar fi înşelat un bărbat care a accesat o reclamă postată pe o reţea de socializare, informează Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Covasna.
Potrivit sursei citate, poliţiştii din cadrul Secţiei de Poliţie Rurală Baraolt au fost sesizaţi cu privire la faptul că un bărbat a accesat o reclamă pentru un site de tranzacţionare electronică cu valori, postată pe o reţea de socializare, iar ulterior, ar fi fost contactat telefonic de către o persoană care i-ar fi solicitat să efectueze o plată de 250 de euro pentru contravaloarea unor serviciilor oferite prin site-ul respectiv.
"După ce a efectuat plata, bărbatul a fost contactat telefonic de mai multe ori, de pe mai multe numere de telefon, de către diferite persoane care i-au solicitat sub diferite pretexte toate datele personale, precum şi permisiuni pentru a accesa telefonul său de la distanţă prin intermediul unei aplicaţii. Persoana vătămată s-a conformat solicitărilor şi a prezentat prin intermediul camerei telefonului mobil cardurile bancare personale şi coduri de acces primite prin mesaje de la o instituţie bancară. Ulterior, persoana vătămată a constatat că din contul său bancar, în afara plăţii de 250 euro pe care a efectuat-o personal, a mai fost efectuată o altă plată în valoare de 9200 lei pentru care nu şi-a exprimat acordul", se arată într-un comunicat de presă, citat de Agerpres.
Cercetările sunt continuate pentru înşelăciune în vederea identificării autorilor şi recuperării prejudiciului cauzat, precizează reprezentanţii IPJ Covasna.
Editor : A.P.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News