Live

Instagram lansează un concurent direct pentru YouTube

Data publicării:
Foto: Instagram

Instagram a prezentat, la un eveniment organizat în San Francisco, o secţiune dedicată exclusiv conţinutului video de lungă durată: IGTV.

Noul IGTV permite utilizatorilor să urce şi să vizioneze filmări cu o lungime de până la o oră. Până acum, limita de timp pentru clipurile postate pe Instagram era de 1 minut.

Este evident că ţinta serviciului deţinut de Facebook este YouTube, asta în ciuda faptului că, spre deosebire de platforma video a celor de la Google, Instagram nu-şi va recompensa direct creatorii de conţinut, scrie News.ro.

IGTV este atât o aplicaţie nouă, dedicată exclusiv filmărilor verticale de până la o oră, cât şi o secţiune internă a Instagram care grupează această formă de conţinut într-un tab nou.

Utilizatorii pot ajunge în noua secţiune apăsând un buton ce poartă simbolul unui televizor şi care este plasat colţul din dreapta sus, deasupra zonei cu Stories.

În IGTV aceştia vor descoperii clipuri recomandate şi populare la nivel global ori local şi vor putea naviga printre filmări printr-un swipe orizontal.

Aplicaţia dedicată IGTV este deja disponibilă la nivel global pe Android şi iOS, iar upload-ul filmărilor lungi va fi disponibil tuturor utilizatorilor, mai puţin conturilor recent create.

 

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

CNA a dispus eliminarea materialelor legionare de pe YouTube și Facebook și a sesizat DNSC privind site-uri extremiste

Australia vrea să forțeze în continuare marile platforme digitale să plătească pentru afișarea știrilor

Facebook, WhatsApp și Instagram au picat în toată lumea

Creatorii de conținut TikTok din SUA își avertizează urmăritorii să îi caute pe Instagram sau YouTube

Partenerii noștri