Live

Facebook ia în calcul o versiune contra cost

Data actualizării: Data publicării:
Foto: Guliver/GettyImages

Facebook se gândeşte tot mai serios să lanseze o versiune contracost, dar fără reclame. Potrivit Bloomberg, compania lui Mark Zuckerberg a făcut studii de piaţa în acest sens. Concluzia e că utilizatorii ar fi dispuşi să plătească o taxă pentru o versiune a Facebookului mai curată, fără publicitate.

Guliver/Getty Images

Reţeaua socială a mai cochetat cu ideea în trecut, dar a abandonat-o, după ce a realizat că oamenii preferă actuala versiune, care e gratuită. Acum însă, situaţia pare că s-a schimbat, în mare parte din cauza scandalului Cambridge Analytica. Datele a zeci de milioane de utilizatori au fost furate, cu scopul de a manipula alegerile prezidenţiale din Statele Unite de acum doi ani, dar şi referendumul pentru Brexit.

Citiți și:  Cât ar putea costa abonamentul la Facebook, dacă versiunea gratuită ar fi eliminată

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

Donald Trump a oferit imaginea zilei la alegerile prezidențiale din SUA. Martina Navratilova a reacționat imediat

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Un influent senator american le cere şefilor Facebook şi Google să combată dezinformarea înainte de alegerile din Moldova

Utilizatorii de rețele sociale din UE vor putea contesta extrajudiciar litigii cu Facebook, TikTok sau YouTube

Meta a prezentat ochelarii „Orion” cu realitate augmentată şi inteligenţă artificială. Zuckerberg: E ca o mașină a timpului

SUA acuză marile companii care dețin rețele sociale că practică „supravegherea în masă”

Partenerii noștri