Salonul Auto București s-a redeschis după 11 ani
Pasionaţii de maşini pot admira cele mai noi modele ale celor mai mari constructori, la Salonul Internaţional de Automobile Bucureşti. 20 de mărci sunt prezente, iar câteva dintre ele au pregătit surprize şi dezvăluiri în premieră. Mulți constructori auto folosesc noile tehnologii, eco-friendly şi hibrid, indiferent că e vorba de maşini de familie ori de modele sport.
Titlul merge în Bănie: Ford a depășit Dacia
Luptă în industria auto
Prima mașină complet electrică produsă în România ar putea fi lansată în 2024
Volanele Porsche se fac în România. Cum a fost dezvoltată afacerea
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Dupa 11 ani de absenţă, Salonul Internaţional de Automobile Bucureşti şi-a redeschis porţile. Peste 20 de mărci, printre care, Ford, Porsche, Lamborghini, Volkswagen, Bentley şi Volvo îşi prezintă cele mai noi maşini.
Bogdan Florea, Volkswagen: La standul Volkswagen, în zona de highlight avem conceptul de ID Buzz care a fost prezentat pentru prima oară la CES, la Las Vegas, acum doi ani de zile, model pe care board-ul lui Volkswagen l-a aprobat să intre în producția de serie începând cu anul 2022. O mașină complet electrică, autonomie de 500 km și complet autonomă. Al patrulea highlight al mărcii este dat de conceptul Golf GTE Sport, o mașină concept cu 395 cai putere.
Salonul auto e deschis la Romexpo până pe 1 aprilie. Prezent la deschidere, un consilier prezidenţial remarcă importanţa târgului pentru industria cu cea mai ridicată valoare în exporturile României.
Cosmin Marinescu, consilier prezidenţial: Este un moment prielnic, în care industria auto românească marchează unele dintre cele mai notabile realizări din istoria sa. În ultimul deceniu, industria auto românească aproape că și-a triplat performanțele, de la aproximativ 8 miliarde de euro în 2009, la aproape 24 miliarde de euro la sfârșitul anului trecut.
Sunt şi câţiva absenţi notabili la Salonul Internaţional de Automobile Bucureşti: Dacia, Nissan şi Renault. Unii constructori vin cu oferte speciale.
Adrian Pascu, reprezentant Porsche: Prețurile nu sunt foarte mari, prețurile sunt adaptate mașinii, sunt adaptate exclusivității mărcii. Bineînțeles că se găsesc clienți care să cumpere aceste mașini. Fiecare marcă vine cu noutați în ceea ce privește mașinile electrice. Porsche are o multitudine de modele hibrid. Chiar noi în stand avem Panamera Plug In Hybrid, ceea ce înseamnă că se încarcă la priză. La fel Cayenne Hybrid.
George Grigorescu, președinte APIA: SIAB 2018, fără îndoială, va rămâne în istoria manifestărilor auto din România și prin numărul de premiere, trei europene, una dintre ele aproape că vine la câteva ore după o premieră mondială.
Românii sunt primii europeni care pot vedea noul model Volkswagen Touareg, dar şi Mini Hatch şi Mini Cabriolet.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News