Pericolul din spatele anunțurilor auto. Ce ascund vânzătorii
Două treimi dintre maşinile puse în vânzare pe internet au fost implicate în accidente. Şi, de cele mai multe ori, anunţurile nu precizează acest lucru. Este concluzia la care au ajuns experţii unui site ce oferă servicii de verificare a istoricul auto.
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Care este legătura dintre studii și nivelul de trai
Băsescu, despre un război nuclear: Putin nu-mi dă impresia că a plecat din lumea asta / Cine crede că Rusia va ceda teritoriu se înșală
În primele 8 luni ale anului au fost verificate mii de maşini puse în vânzare prin intermediul site-şurilor de mică publicitate. 66% dintre ele fuseseră implicate în cel puţin un accident. Dintre acestea, în doar 5% dintre cazuri se preciza în anunţ că automobilul a avut defecţiuni grave.
De exemplu, specialiştii inspectorauto.ro au găsit un anunţ de vânzare pentru un Audi A8, fabricat în 2010. Ce nu se spunea este faptul că maşina a avut două daune, iar reparaţiile l-ar fi costat pe noul proprietar 15.000 de euro. De asemenea, pe internet a fost pus în vânzare un Ford Focus, fabricat în 2017. Costul reparaţiilor se ridica la 10.000 de euro.
Iată încă un exemplu. O Skoda Octavia a fost pusă în vânzare deşi a fost complet avariată în 2011, iar în 2017 a fost implicată într-un nou accident grav.
Datele statistice arată că mai mult de jumătate dintre anunţurile auto sunt postate pe internet de intermediari, nu de proprietari.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News