Live

GALERIE FOTO | Noul VW Touareg, prezentat oficial. Poate fi admirat și în București

Data actualizării: Data publicării:

Volkswagen a prezentat oficial vineri, 23 martie, a treia generație Touareg. Evenimentul a avut loc în China, iar de sâmbătă SUV-ul poate fi admirat la Salonul Auto Internațional București 2018, scrie Automarket.ro.

Atenția pe care o acordă producătorul german României, în ceea ce privește noul Touareg, nu este întâmplătoare. Țara noastră s-a aflat anul trecut pe locul al treilea în Europa în clasamentul vânzărilor SUV-ului german, după Germania și Marea Britanie.

Noua generație Touareg păstrează izul estetic inspirat de masivitatea anterioarelor generații, dar plusează cu linii pe care le regăsim în gama contemporană de modele Volkswagen. De exemplu, zona frontală este un amestec între T-Roc, Tiguan și Arteon din punct de vedere vizual, însă dimensiunea părților componente ale acesteia - blocuri optice, grilă în formă de T - transformă peisajul într-unul ceva mai „corpolent”.

Partea posterioară a lui Touareg este ceva mai clasică în abordare, mai puțin spectaculoasă decât fața. Este și zona care păstrează cele mai multe „rădăcini” comune cu generația anterioară. Cu toate acestea, forma generală a stopurilor LED, jocul de lumini în forma literei L din acestea și apariția denumirii modelului sub sigla Volkswagen pe hayon sunt elemente noi.

La nivel de dimensiuni, Touareg este mai lung (+7.7 centimetri), mai lat (+4.4 centimetri) și cu foarte puțin mai scund (-0.7 centimetri) decât generația pe care o înlocuiește. Noul Touareg măsoară 4.88 metri în lungime și 1.98 metri în lățime, iar înălțimea maximă a SUV-ului german este de 1.70 metri.

Deși e mai mare, utilizarea aliajelor ușoare în construcția structurii mașinii face ca Touareg să fi trecut printr-o dietă serioasă: minus 100 de kilograme în raport cu generația anterioară.

De notat că versiunile clasice și versiunea R-Line diferă sensibil la nivel vizual. Dacă Toureg-ul clasic abundă în elemente cromate la nivelul grilei și al zonelor laterale din bara frontală care anterior erau rezervate luminilor de ceață, varianta R-Line elimină orice inserții cromate în favoarea unora negre.

La nivelul nuanțelor exterioare, clienții au la dispoziție o paletă de 13 culori, dintre care 3 sunt absolut noi: Aquamarine Blue, Tamarind Brown și Juniper Green.

Conform designerului de exterior al noului Touareg, brazilianul Arnaldo

De notat câteva elemente importante care vor asigura o ținută de drum on- și off-road superioară față de generația anterioară a lui Touareg. În primul rând, vorbim despre un model construit pe platforma tehnică MLB a celor de la Volkswagen, care acoperă mașinile de clasă superioară cu motoare și cutii de viteză montate longitudinal.

Cel mai important pachet dinamic este cel al suspensiilor pneumatice care promit atât un nivel de confort redutabil pe șosea, cât și capacități off-road sporite prin faptul că garda la sol a mașinii poate fi modificată în modurile „Off-Road” și „Special Off-Road” cu 2,5, respectiv 7 centimetri. Tot suspensiile pneumatice asigură performanțe aerodinamice la viteză ridicată prin coborârea mașinii între 2.5 și 3.5 centimetri atunci când aceasta rulează cu peste 120 de km/h.

În România, noul Volkswagen Touareg va fi disponibil din vară.

Citiți mai multe amănunte despre noul SUV, AICI.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

S-a cerut o măsură radicală, înaintea pronunțării deciziei de un trilion de euro: ”Să oprească tot. Mulți vor muri”

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Confruntări între angajați și conducere la Volkswagen, pe fondul scăderii vertiginoase a profiturilor. Marasmul industriei auto germane

Restructurări masive la cel mai important constructor auto din Europa: cel puțin trei fabrici închise, zeci de mii de concedieri

Cererea globală de autoturisme va crește, arată un sondaj. Ce alege Europa între electrice, hibrid sau benzină

Marcel Ciolacu avertizează că industria auto este în „descreștere” și pot urma concedieri masive

Partenerii noștri