Video Cum se conduce „legenda pe 3 roți”. Condițiile în care doi români au reușit să cumpere „scuterul cu cabină” din anii '50
Un autovehicul rar, cu 3 roți, din anii '50 face furori pe internet, după ce a fost dus pentru omologare la RAR. Este vorba despre „scuterul cu cabină” fabricat în Germania după Al Doilea Război Mondial. Bijuteria a costat zeci de mii de euro, iar în curând va întoarce toate privirile pe străzile din București.
RAR are acum și chatbot
O mașină spectaculoasă a ajuns la RAR
O „capodoperă franțuzească” a ajuns la RAR
Improvizațiile cu care șoferii încearcă să păcălească inspectorii RAR
Mașinile second-hand pot fi verificate la RAR
3 milioane de mașini din România nu au ITP valabil
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Se iau trei roți, un ghidon de motocicletă și o caroserie făcută din componente de avion. Rezultatul? O bijuterie construită acum 70 de ani după care întoarce capul orice șofer. Inclusiv inspectorii RAR au rămas uimiți. Este primul astfel de vehicul înscris în țara noastră. Triciclul a fost descoperit de doi frați, pasionați de mașini de epocă.
Cristian Flueraru, colecționar auto: Am găsit-o la un colecționar din Belgia. Vânzătorul a fost destul de strict, în sensul că a vrut să vândă tot unor colecționari și cu rugămintea de a o nu restaura, de a nu face vânzare. Pentru ridicarea mașinii, Andrei cu încă un prieten au călătorit până în Belgia. 2700 de kilometri cu Dusterul și platforma.
Andrei Flueraru, colecționar auto: Este într-o stare originală. Motorul are un singur piston, un singur cilindru, dezvoltă 9 cai putere și motorul este în doi timpi. De condus este un pic anevoios. Accelerația este la ghidon, pe partea stângă, există o pedală de ambreiaj, o pedală de frână și un levier cu care schimbăm treptele de viteză.
Triciclul a fost fabricat în 1956 și i-a costat pe cei doi frați 30.000 de euro. Vopseaua vehiculului este cea originală, iar triciclul nu a avut nevoie de nicio reparație. După omologarea la Registrul Auto Român, bijuteria poate să fie scoasă pe șosea. Proprietarii fac deja furori pe străzile din București cu celelalte mașini retro pe care le dețin.
Andrei Flueraru, colecționar auto: Un zâmbet cât mai larg, toată lumea se întoarce după noi, ne face cu mâna, dar și întrebările deja devenite clasice: cât consumă, care este viteza cu care putem să ne deplasăm cu ele?
Editor : M.B.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News